نویسنده
تاریخ انتشار
۱۳ شهریور ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدید
27549 بازدید
69,000 تومان

اگر بخواهید خودتان روش کار با اینستاگرام را یاد بگیرید، و در آمد از اینستاگرام داشته باشید باید زمان و انرژی زیادی برای تحقیق کردن اختصاص بدید که این موضوع باعث اتلاف وقت و تلاش شما می شه.اگر جزو افرادی هستید که مدت زیادی در اینستاگرام فعالیت می کنید اما تابحال به نتیجه خاصی نرسیده اید یا نتایج برایتان راضی کننده نبوده، وقتش رسیده که روش کاری خودتان را تغییر دهید و با اصول و استراتژی های فعالیت حرفه ای در اینستاگرام، آشنا بشید.(  روش درآمد از اینستاگرام  )

اینستاگرام معدن طلاست…

اینستاگرام با بیش از ۲۴ میلیون کاربر، یک معدن طلاست و شما در این معدن برای کسب و کارتان می توانید مشتریان بی شماری را پیدا کنید.

تصور کنید از ۲۴ میلیون کاربر اینستاگرام، شما بتوانید تنها ۱۰۰۰ نفر آنها را جذب کسب و کار و محصول خودتان کنید. آن زمان فروش محصولات شما چقدر خواهد شد؟چه مقدار سود می کنید؟

بیایید یک حساب سرانگشتی کنیم تا این موضوع را بهتر درک کنیم.( در آمد از اینستاگرام )

فرض کنیم میانگین قیمت محصولات شما ۵۰ هزار تومان است و شما بتوانید از ۲۴ میلیون کاربر اینستاگرام، تنها ۱۰۰۰ نفر آنها را جذب کنید.

اگر هرکدام از این کاربران در سال به طور میانگین ۲۰۰ هزار تومان از شما خرید کنند، در این صورت درآمد سالانه کسب و کار شما ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان خواهد بود یعنی تقریبا ماهانه ۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان!

رسیدن به این عدد غیر ممکن نیست و برای رسیدن به آن کافیست رازهای فعالیت حرفه ای در اینستاگرام را یاد بگیرید. در دوره جامع نوابغ اینستاگرام، شما با تمامی رازهای فعالیت و بازاریابی در اینستاگرام آشنا خواهید شد.

سال ها قبل، در آمریکا همه درگیر تب طلا شده بودند و در بیابان ها به دنبال پیدا کردن معدن طلا بودند تا ثروتمند شوند.

آقای داربی و عمویش هم به دنبال پیدا کردن طلا بودند . تا اینکه به رگه هایی از طلا رسیدند و پس از آزمایش خاک آنجا، متوجه شدند که یکی از بزرگترین و غنی ترین معادن طلا را پیدا کرده اند.

آنها خیلی سریع پول موردنیازشان را از دوستان خود قرض گرفتند و دستگاه های استخراج طلا را خریدند و مشغول استخراج طلا از معدن خودشان شدند.

اما ناگهان در یک روز رگه های طلا ناپدید شدند و آنها هرچقدر که به کندن ادامه دادند، نتوانستند رگه ها را پیدا کنند.

به همین خاطر دستگاه خود را به فرد دیگری فروختند و با قطار به شهر خودشان برگشتند.

فردی که دستگاه آنها را خریده بود، یک مهندس معدن شناس را استخدام کرد و آن مهندس با بررسی زمین متوجه شد رگه های طلا دقیقا در ۹۰ سانتی متری جایی که آقای داربی و عمویش دست از کار کشیدند وجود داشت! یعنی آنها فقط ۹۰ سانتی متر با ثروتمند شدن فاصله داشتند!

این ماجرا هنوز هم اتفاق می افتد….

معدن طلا برای فروشنده ها و صاحبان کسب و کارها، مشتریان هستند؛ اما مشتری را کجا می شود پیدا کرد؟

واقعیت این است که هنوز هم ما در پیدا کردن طلا شکست می خوریم و دلسرد و ناامید می شویم!

( در آمد از اینستاگرام ) دوره جامع نوابغ اینستاگرام برای چه کسانی مناسب است؟

متخصصین و مدرسانی که می خواهند در اینستاگرام برند شخصی خودشان را توسعه دهند.

خانم هایی که می خواهند محصولات خانگی یا دست ساز خودشان را در اینستاگرام به فروش برسانند.

 افرادی که فروشگاه یا مغازه ای دارند و می خواهند از طریق اینستاگرام مشتریان بیشتری برای فروشگاه خودشان پیدا کنند.

 افرادی که می خواهند از طریق ارائه خدمات بازاریابی اینستاگرام به شرکت ها، برای خودشان یک شغل جانبی ایجاد کنند.

چگونه دختر سنگ فروش از طریق اینستاگرام میلیونر شد…

خانم فرشته توتچی، دختر جوانی است که توانسته با فعالیت در اینستاگرام درآمد فوق العاده ای را برای خودش ایجاد کند.

فرشته توتچی یک دختر خوش ذوق است که به کار نقاشی علاقه زیادی داشت.

او تصمیم گرفت کارهای نقاشی خودش را در اینستاگرام قرار بدهد تا بتواند با فعالیت در اینستاگرام مشتریانی را برای خودش جذب کند.

بعد از یک مدت کوتاه، اینستاگرام کار خودش را کرد…

خانم توتچی توانست بعد از مدتی به درآمد بالای ۵ میلیون تومان در ماه برسد و گاهی اوقات آنقدر سفارش داشت که میگفت نمی تواند سفارش جدیدی قبول کند و مشتریان زیادی در صف می ماندند تا بتوانند سفارش خودشان را ثبت کنند.

خانم توتچی پس از مدتی توانست کار خودش را توسعه دهد و الان یک سالن عقد خیلی شیک و زیبا دارد که درآمد فوق العاده ای را از این کسب و کار خودش به دست می آورد. حالا او علاوه بر نقاشی روی سنگ، تمام تجهیزات مراسم عقد و عروسی را نیز درست می کند و خیلی راحت آنها را در اینستاگرام می فروشد.

قطعا شما هم توانایی ها و علائق قدرتمندی دارید که می توانید با انجام آنها، به درآمد برسید. باور کنید که شما هم می توانید مانند خانم فرشته توتچی، به رویاهای خودتان برسید و درآمد فوق العاده ای را برای خودتان ایجاد کنید.

فکرش را بکنید، کاری را انجام می دهید که عاشقش هستید و مشتریانی دارید که خیلی راحت برای کار شما پول پرداخت می کنند. میلیونر شدن در اینستاگرام اصلا سخت نیست، فقط کافیست فرمول ۷ مرحله ای دوره یک ماهه نوابغ اینستاگرام را پیاده سازی کنید تا بتوانید به راحتی میلیونر شوید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *